Hold 2024-12: 1 uges kursus med 2 valgfag d. 10/6 – 15/6

4.100,00 kr.12.500,00 kr.

1 uges kursus med 2 valgfag som du følger på hverdage typisk i tidsrummet kl. 10 – 15

Herunder vælger du valgfag og værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

OBS: Der er et tillæg på kajak på 1000,- pr. person, i fht. priserne herunder.

Pris i enkeltværelse 5600,- / Få ledige værelser

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 10.500,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris som dagskursist 4100,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Varenummer (SKU): 2024-12 Varekategori: Tags: , , , ,

Vælg mellem:

Højskole Classic: Sydhavsøerne / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Højskole Classic er god gammeldags højskole, hvor vi byder på en pose blandede bolsjer inden for klassiske højskolediscipliner som fællessang og almene foredrag. På dette kursus får du i tilgift én på opleveren, når vi skal rundt på Sydhavsøerne.

Kurset byder på tre udflugter. Heldagsudflugten tirsdag går til Rødby, hvor vi skal se Femern byggeriet og videre til Maribo og besøge domkirken og gå en tur i den pittoreske gamle by. Frokosten (et stjerneskud) får vi på restaurant Bangs Have med udsigt til domkirken. Derudover er der to halvdagsudflugter. Den ene tur går til Lollands smukkeste by Nysted og Fuglsang Kunstmuseum fredag eftermiddag, mens den anden er en bytur til Nykøbing onsdag formiddag.

Kursusleder: Thomas Bjerre.

Lær at ro kajak / Én plads tilbage

Nyd stilheden og naturen, mens kajakken stille og rolig glider gennem vandet. Der er bare noget helt specielt over at være på vandet, og kajakroning er perfekt for dig, der gerne vil opleve omgivelserne fra vandsiden. Kurset er en blanding af teori og praksis med tre dage på vandet i Guldborgsund og to undervisningsdage med teori på højskolen

Vi arbejder bl.a. med manøvreringsøvelser, lege og teknisk træning. Sikkerhed er en topprioritet, og redningsøvelser indgår derfor som en naturlig del af træningen. Efter endt kursus modtager du et kursusbevis. OBS: Max. 6 deltagere.

Lærer: Søren Kastrup fra Hasselø Kajak

Du finder programmet for hele holdet her