Hold 2024-14: Sommer på Marielyst d. 23/6 – 6/7

6.700,00 kr.15.800,00 kr.

2 ugers sommerhøjskole i badebyen Marielyst

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 8700,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 15.800,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris som dagskursist 6700,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Beskrivelse

Sommer på Marielyst højskole Classic / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Spændende udflugter. Delikat sommermad. Inspirerende foredrag. Skøn sang og musik. Og overflod af samvær med hyggelige samtaler og befriende grin.

På sommerhøjskoleopholdene får du alt det bedste fra højskolen. Er vejret til det, byder vi også på et hav af udendørsaktiviteter – lige fra morgensvømning i Østersøen til spil i parken og gode traveture i nærområdet.

Alt i alt kan du forvente to dejlige uger i de skønneste omgivelser med incitament til et fortsat aktivt seniorliv.

Af erfaring ved vi, at hurtig tilmelding tilrådes.

Det sker der også :

Morgenmotion alle hverdage fra kl. 7.30 – 8.00, så medbring tøj du kan bevæge dig i.

På ankomstdagen søndag d. 23/6 fejrer vi Skt. Hans om aftenen

Onsdag d. 26. juni er der festmiddag om aftenen med en lækker 3 retters menu.

Lørdag d. 23. maj er der en heldagsudflugt i bus.

Torsdag d. 4. juli er der mulighed for at komme ind og se Nykøbing F-revyen, bus/billet koster 350,- (tilmelding på ankomstaftenen)