Hold 2024-17: Sydhavsøernes seværdigheder d. 5/8 – 10/8

4.100,00 kr.10.500,00 kr.

Sydhavsøernes seværdigheder

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 5600,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 10.500,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris som dagskursist 4100,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Varenummer (SKU): 2024-17 Varekategori: Tags: , , ,

Sydhavsøernes seværdigheder

/ UDSOLGT
Sydhavsøernes seværdigheder er en rejse værd. På kurset byder vi på 3 udflugtsdage rundt på øerne.

På den ene heldagsudflugt tirsdag følger vi Falsters vestkyst fra Hasselø på Sydfalster med stop i havnene i Nykøbing og Guldborg, hvor vi får frokost på Cocomarie og herfra videre til Gåbense havn med kig til byggeriet af den nye Storstrømsbro. Hjemturen følger Falsters østkyst via Stubbekøbing med stop på Hesnæs havn og ved Corselitze.

Den anden heldagsudflugt fredag går til Lolland med stop på Pederstrup gods med Reventlow museet. Vi får frokost på restaurant Fjorden i Nakskov og skal se den ikoniske badebro ved Hestehovedet. Herfra videre til Kragenæs med spadseretur fra havnen til Dodekalitten.

Den sidste udflugt onsdag går til Fuglsang kunstmuseum og herregård.

Når vi ikke er på udflugt, er der foredrag om bl.a. Sydhavsøerne og masser af højskolesang og udendørsaktiviteter.

Kursusleder: Thomas Bjerre.

OBS: I det fysiske kursuskatalog 2024 står at en gruppe deltager – det gør der ikke.

Det sker der også :

Morgenmotion alle hverdage fra kl. 7.30 – 8.00, så medbring tøj du kan bevæge dig i.

Onsdag d. 7. august er der festmiddag om aftenen med en lækker 3 retters menu.

Torsdag d. 8. august er der mulighed for at komme ind og se Nykøbing F-revyen, bus/billet koster 350,- (tilmelding på ankomstaftenen)