Hold 2024-33: Jul og nytår på Marielyst d. 21/12 – 3/1

9.100,00 kr.20.600,00 kr.

Jul og nytår på Højskolen Marielyst

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 11.100,- / UDSOLGT, men skrive dig gerne op på vores venteliste

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 20.600,-

Pris som dagskursist 9100,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Jul og nytår på Marielyst

Er du i tvivl, om du skal vælge at holde jul eller nytår på Marielyst? Løsningen er enkel: Tag begge dele og få både julehyggen og nytårsfestlighederne med!

Udover at du er sikret to skønne uger i godt selskab med forkælelse til både gane og sind, får du en anselig rabat ved at bestille begge ophold på én gang. Du beholder naturligvis samme værelse i begge uger.

Erfaringsmæssigt ved vi, at rigtig mange vælger både jul og nytår på Marielyst. Vil du sikre dig en plads, gælder det derfor om at melde dig hurtigt til.

Det sker der også:

Vi laver julebordkort (eller pynt) på værkstedet til juleaften

23. december pynter vi højskolens 5 meter høje juletræ

24. december fejrer vi julen allerede fra om formiddagen, hvor vi skal i kirke, julehygge med historier i spisestuen, spise en lækker julemiddag og dans omkring højskolens store juletræ

26. december holder vi stor julefrokost

Vi laver nytårshatte på værkstedet

31. december fejrer vi nytår med regentens nytårstale, en storslået nytårsmenu, bobler, kransekage og fyrværkeri

1. januar tager vi til nytårsgudstjeneste i en af de lokale kirker

Flere udflugter.