Hold 2024-32: Nytår på Marielyst d. 28/12 – 3/1

5.000,00 kr.12.400,00 kr.

Nytår på Højskolen Marielyst

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 6600,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 12.400,-

Pris som dagskursist 5000,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Nytår på Marielyst

Sig farvel til det gamle år og goddag til det nye i selskab med andre kursister og højskolens personale i idylliske Marielyst. Vi fejrer selve nytårsaften på traditionel vis med regentens nytårstale, bobler, treretters festmenu, 90-års fødselsdag og fyrværkeri.

I dagene op til varmer vi op med masser af tilbageblik på året, der gik.

Efter nytårsaften ser vi frem mod det nye år, og hvad vi kan forvente af det.

Under hele forløbet byder skolens lærere på foredrag om alverdens emner og masser af syng-med-arrangementer.

Det sker der også:

Vi laver nytårshatte på værkstedet

31. december fejrer vi nytår med regentens nytårstale, en storslået nytårsmenu, bobler, kransekage og fyrværkeri

1. januar tager vi til nytårsgudstjeneste i en af de lokale kirker

Flere udflugter.