Hold 2024-31: Jul på Marielyst d. 21/12 – 27/12

5.000,00 kr.12.400,00 kr.

Jul på Højskolen Marielyst

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 6600,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 12.400,- / FÅ VÆRELSER TILBAGE

Pris som dagskursist 5000,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Jul på Marielyst

Jul på Marielyst er et af vores mest populære hold. Her står det meste i julens tegn. Vi har julegudstjeneste, danser om træet juleaften og nyder sammen en lækker julefrokost 2. juledag.

Vi byder på masser af gløgg og hyggeligt samvær og lytter til julens historier – både de kirkelige og de mange folkeeventyr, som hører sig julen til.

Skolen genlyder som altid af (jule)musik og sang.

Hele højskolens personale deltager og er opsatte på at kræse ekstra om dig her i højtiden, så vi alle mærker den ægte julestemning på den gamle gård.

Det sker der også:

Vi laver julebordkort (eller pynt) på værkstedet til juleaften

23. december pynter vi højskolens 5 meter høje juletræ

24. december fejrer vi julen allerede fra om formiddagen, hvor vi skal i kirke, julehygge med historier i spisestuen, spise en lækker julemiddag og dans omkring højskolens store juletræ

26. december holder vi stor julefrokost