Hold 2024-16: Sommer på Marielyst – med Seniorfestival d. 21/7 – 3/8

7.100,00 kr.16.600,00 kr.

2 ugers sommerhøjskole i badebyen Marielyst incl. Seniorfestivalen 2024

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 9100,- /UDSOLGT – men skriv dig gerne på vores venteliste, som desværre er lang til enkeltværelse

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 16.600,- / Ét værelse tilbage

Pris som dagskursist 7100,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Varenummer (SKU): 2024-16 Varekategori: Tags: , , ,

Sommer på Marielyst – med seniorfestival

Spændende udflugter. Delikat sommermad. Inspirerende foredrag. Skøn sang og musik. Og overflod af samvær med hyggelige samtaler og befriende grin og 2 dages deltagelse på Seniorfestivalen 2024.

På sommerhøjskoleopholdene får du alt det bedste fra højskolen. Er vejret til det, byder vi også på et hav af udendørsaktiviteter – lige fra morgensvømning i Østersøen til spil i parken og gode traveture i nærområdet.

Alt i alt kan du forvente to dejlige uger i de skønneste omgivelser med incitament til et fortsat aktivt seniorliv.

Af erfaring ved vi, at hurtig tilmelding tilrådes.

Det sker der også :

Morgenmotion alle hverdage fra kl. 7.30 – 8.00 (undt. 24. og 25. juli), så medbring tøj du kan bevæge dig i.

Onsdag. d. 24. og torsdag d. 25. juli deltager du i årets Seniorfestival

Lørdag d. 27. juli er der en heldagsudflugt i bus.

Onsdag d. 31. juli er der festmiddag om aftenen med en lækker 3 retters menu.

Torsdag d. 1. august er der mulighed for at komme ind og se Nykøbing F-revyen, bus/billet koster 350,- (tilmelding på ankomstaftenen)