Udstiller til årets seniorfestival

Igen i år er der forskellige udstillere rundt omkring i højskolens skønne park, når den i to dage forvandles til en autentisk festivalplads. Flere har allerede meldt sig på banen og tilmeldt sig som udstillere og ens for dem er, at de også var med sidste år – og flere lige fra festivalens spæde start i 2019. I år tæller udstillerlisten således:

• Faglige Seniorer
  • Danske Seniorer
  • Højskolen Marielyst
  • Aloe Vera Gården
  • De Grønne Busser
  • Den Danske Sprogkreds / Os hernedefra
  • Hjerteforeningen Lolland-Falster
  • LOF Lolland Falster
  • Støtteforeningen for Svanevig Hospice
  • Ældrerår og seniorråd i Guldborgsund, Lolland og Vordingborg / Regionsældrerådet Region Sjælland
  • Ældre Sagen Nykøbing F – Sydfalster
  • Nordic Ville – Seniorbofællesskab Ny Kirstineberg
  • SengeSpinderiet

Festivalen var imponerede veltilrettelagt og udført. Det hele fungerede så flot med det store program, teltene, madboder, jeres team m.v. og så var vi tilmed så heldige med det skønne vejr – omend onsdagen måske var lidt kølig, men sådan er Danmark jo. Vi fik mange både hyggelige og gode samtaler på vores stand med de søde og interessante modne deltagere.
Udstiller, 2022

Bøtøvej 2, 4873 Væggerløse