Handelsbetingelser

CVR-nr. 26139058

1. VI MODTAGER FØLGENDE BETALINGSKORT

2. TILMELDING OG BETALING

Når du tilmelder dig, kan du vælge mellem at betale hele beløbet inden for 14 dage eller betale hele beløbet i to rater. Vælger du ratebetaling, betaler du et depositum inden for 14 dage på 20% af prisen og de øvrige 80% senest en måned før kursusstart. Ved ratebetaling i to rater tilføjer vi et ekspeditionsgebyr på 5% af den samlede pris.

Du modtager kun én faktura, hvor fristerne for betaling af både depositum og restbeløb fremgår. Det er således dit eget ansvar at huske fristen for slutbetalingen. Falder slutbetalingen ikke rettidigt, mister du din plads og får ikke depositummet retur.

Du bestemmer selv om du vil betale det hele med det samme med Dankort eller Mastercard via hjemmesiden eller om du vil betale det hele eller betale i to rater med en bankoverførsel. Ved betaling via bankoverførsel vil beløb, frister og højskolens bankoplysninger stå på din faktura.

Din tilmelding er bindende, når du har modtaget en bekræftelse fra os på, at du har fået plads på kurset.

3. PERSONLIGE OPLYSNINGER

Personlige oplysninger, du afgiver til Højskolen Marielyst i forbindelse med din kursusbestilling, videregiver vi ikke til en tredjepart. Alle oplysninger, som du har afgivet, opbevarer vi forsvarligt i elektronisk format og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere på Højskolen Marielyst.

I forbindelse med den elektroniske betaling gemmes ingen konto- eller kreditkortoplysninger. Al data-kommunikation i forbindelse med den elektroniske betaling sker via en sikker betalingsløsning (Bambora tidl. E-pay), en såkaldt krypteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra NETS.

Navn, adresse, telefonnummer og e-mail gemmes. Ligeledes sker der en registrering af den IP-adresse din computer eller tablet har, altså hvorfra bestillingen er gennemført. Denne registrering anvendes kun i tilfælde af falske bestillinger. Falske bestillinger politianmeldes.

4. FORTRYDELSESRET

Tilmelding til kurser:

Du kan fortryde din tilmelding til et kursus i 24 timer fra du har afgivet din tilmelding på højskolens hjemmeside. Fortryder du din tilmelding, skal du ringe til os på telefon 54 13 63 61 eller sende en mail til kontor@hsmarielyst.dk

Oplys dit ordrenummer – det nummer der står bagved tegnet # på din faktura.

Ændring af kursusbestilling:

Ønsker du at ændre din kursusbestilling til et andet kursus mere end 1 måned før kursusstart, koster det et ekspeditionsgebyr på 175,- kr.

Er der mindre end 1 måned til kursusstart, kan du IKKE ændre din bestilling.

Køb af billetter til arrangementer på skolen:

Ingen fortrydelsesret.

5. AFBUD

Det kan ske, at du bliver nødt til at afbestille dit kursus hos os. Derfor anbefaler vi, at du tegner en afbestillingsforsikring hos dit eget forsikringsselskab eller hos Europæiske Rejseforsikring.

Melder du afbud MERE end 1 måned før kursusstart og har betalt hele kursusprisen, får du 80% tilbage. Har du kun betalt depositum ydes ingen refusion.

Melder du afbud MINDRE end 1 måned før kursusstart, ydes ingen refusion af hverken depositum eller det samlede beløb.

6. SIKKERHED VED ONLINE BETALING
Dansk lovgivning sikrer dig, når du betaler via internettet. Der ligger et regelsæt til grund for elektroniske betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulig sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en betaling, du ikke kender til og som er trukket fra din konto, er det kortudstederens (pengeinstitut, finansieringsselskab eller lignende) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må så bagefter kræve penge tilbage fra den butik, som har trukket beløbet.

7. FORBEHOLD
Der tages forbehold for tryk-/tastefejl samt for udsolgte kurser; afvigelser fra det skrevne samt de viste billeder.

8. AFLYSNING AF KURSER
Vi forbeholder os ret til at aflyse kurser ved for få tilmeldinger eller ved sygdom. Det vil i tilfælde af aflysning være muligt at flytte sin tilmelding til et andet kursus med ledige pladser eller få pengene retur. Vi kontakter de tilmeldte pr. telefon eller e-mail ved aflysninger. Vi kan ikke garantere, at aflyste kurser oprettes på et senere tidspunkt. Kursusgebyret refunderes kun i tilfælde af aflysning eller flytning af kurset.

Bøtøvej 2, 4873 Væggerløse

Mail: kontor@hsmarielyst.dk