Forkæl ganen til festivalen

På Seniorfestivalen sørger vi igen for et stort udvalg af lækkerier til både den lille og store sult – og tørst!

Højskolen sørger for mad og drikke

Selvom koncerter, foredrag og underholdningen fylder rigtig meget i festivalprogrammet, er det bestemt ikke det eneste sted, der ikke er sparet på noget. Tværtimod! Forplejningen er også i top og er kokkeret af de bedste råvarer. Med vores køkkenchef Jesper i front, gør køkkenet i fællesskab en kæmpe indsats for at tilbyde dig de lækreste måltider, kager og snacks fra morgen til aften, så du altid kan få stillet din sult og tørst.

Lækkerier til alle måltider

I højskolens telte kan du købe alt fra rundstykker med ost og pålæg fra morgenstunden til lækre sandwich og hjemmelavede frikadeller med kartoffelsalat og en delikat chili con carne med alt hvad der dertil hører. Derudover kan du mæske dig i skønne, hjemmebagte kager hele dagen.

Fiskeanretninger fra Uni’s fiskebiler

I år har vi inviteret Uni ind på festivalpladsen. Hun byder på lækre fiskeanretninger fra sin fiskebil og fra sit røgeri i Gedser. Her kan du nyde fisk i forskellige variationer.

Frisk frugt og grønt

Mød også Erik Lolle fra Lolle Frugt i Killerup på Lolland som bl.a. har de mest fantastiske kirsebær med og Bo Nielsen fra Gårdbutikken Marielyst på Falster der bl.a. dyrker jordbær, men også en  lang række skønne grøntsager. Du finder dem i en fælles bod omkring højskolens sø.

Kolde og varme drikkevarer

Til en festival hører sig masser af drikkevarer og på pladsen kan du både finde kølige, velskænkede øl, læskende sodavand og kolde kildevand. Har du brug for en kop varm velbrygget kaffe eller te til kagen, så kig forbi højskolens kaffebod, hvor der er kaffe på kanden fra morgen til aften. Vær opmærksom på, at drikkevarer må ikke medbringes, men skal købes på festivalpladsen.

øl
Borde om søen