Udstillere til årets Seniorfestival

Igen i år kan du møde forskellige udstillere rundt omkring i parken, som i to dage forvandles til en autentisk festivalplads. Alle udstillerne har det til fælles, at deres produkter eller services henvender sig til dig, som er senior.

Fx kan du besøge og få en snak med:

• Danske Seniorer
  • Faglige Seniorer
  • Ældre Sagen Nykøbing Falster – Sydfalster
  • Højskolen Marielyst
  • Aloe Vera Gaarden
  • Hjerteforeningen Guldborgsund og Lolland
  • LIONS Nykøbing F
  • Støtteforeningen for Svanevig Hospice
  • Fodboldklubben NFC 55+
  • Lev-vel Hjemmepleje ApS
  • De Grønne Busser
  • Alzheimerforeningen
  • Adventure Heart & Health
  • Audika Hørecenter
  • Den Danske Sprogkreds / Forfatterforeningen StORDstrømmen / Forlaget Bostrup

Vil du være udstiller?

Har din virksomhed eller forening også lyst til at være udstillere og møde op mod 2.500 glade og friske seniorer? Så tøv ikke med at tage kontakt til os. Det kan du gøre ved at sende en mail til vores festivalkoordinator Mette Rygaard Poulsen på mail: mr@hsmarielyst.dk.

Læs mere om vilkårene og se priser

OBS. Vi forbeholder os retten til at takke nej til udstillere, hvis produkter eller services allerede er repræsenteret til festivalen, da vi så vidt muligt forsøger at undgå at skabe konkurrence blandt udstillerne. Produkter eller serviceydelser skal primært være målrettet seniorer.

Bøtøvej 2, 4873 Væggerløse

Mail: kontor@hsmarielyst.dk