Du skal kun have penge op af lommen til drikkevarer, når du er her – resten er inkluderet i kursusprisen

Prisen for at deltage i et kursus en eller to uger er angivet under de enkelte kurser og er altid anført ved hhv. indkvartering i enkeltværelse, indkvartering for 2 personer i dobbeltværelse eller som dagskursist, hvor du ikke har et værelse.

Dermed er der ikke andre tillæg du skal forholde dig til, med mindre du vælger at benytte vores bus med afgang fra hhv. Sjælør, Høje Taastrup eller Køge Nord stationer.

Kursusprisen dækker:

• al undervisning
  • alle udflugter inklusiv bustransport
  • frokost på restauranter når vi er på udflugt
  • entré på museer
  • koncerter og foredrag i koncerthuset når vi fungerer som kulturhus
  • 3 retters festmiddag
  • alle måltider og mellemmåltider
  • et sæt sengelinned
  • 2 stk. håndklæder (pr. person) pr. uge

Eneste udgifter under et kursusophold vil være øl, vin og sodavand, hvis du ønsker det til dine måltider på højskolen eller når vi spiser ude på restauranter.

Hvis du bestiller mere tilbehør til værelset som ex. ekstra håndklæder, en badestol, badekåbe eller en ekstra hovedpude, skal du betale et beskedent beløb for det.

Derudover skal du regne med mindre udgifter til dit materialeforbrug på højskolens værksted ex. til træ, sten, uld, pil, sølv, læder og glas. Men du er også meget velkommen til at medbringe egne materialer, du kan arbejde med på højskolens kreative værksted og kurser.

Du kan betale med kontanter eller med MobilePay og på højskolens kontor kan du også betale med dit Dankort.

Hvis du i sommermånederne tager imod tilbuddet om at tage med i teateret og se Nykøbing F. revyen, skal du selvfølgelig også betale for bustransport og revy-billet.

Vi har en lille selvbetjeningscafe med et udvalg af sodavand, øl og vin - og til absolut fornuftige priser. Her kan du også købe lokale øl fra ex. Væggerløse Destilleri og Krenkerup. Du kan betale med kontanter eller via MobilePay.

Bøtøvej 2

4873 Væggerløse