Mekka for læseheste

Højskolen har sit eget bibliotek med omkring 5000 bøger.

Vi prioriterer især skønlitteratur og biografier, men har også fint udvalg af faglitteratur. Vi har tillige en god samling bøger, der omhandler området Falster og Lolland.

Vi køber løbende nye bøger ind, så du kan altid finde aktuelle udgivelser på højskolens bibliotek.

I biblioteket finder du også de 5 aviser vi holder: Politiken, Berlingske, Kristelig Dagblad, BT og det lokale dagblad, Folketidende.

Biblioteket er blot et af de mange opholdsrum du finder på højskolen, hvor man mødes på tværs af valgfag og i løbet af hele døgnet.

Derudover kan du også finde diverse materialer fra vores lokale Turistinformation i Marielyst – foldere, brochurer, kort mv. så du kan opdage de mange herligheder vi har på Falster og Lolland.

Bøtøvej 2

4873 Væggerløse