Hvem står bag Seniorfestivalen?

Højskolen Marielyst er initiativtager til Seniorfestivalen – og ser festivalen som en naturlig forlængelse af sin højskolevirksomhed for seniorer. Højskolen har været seniorhøjskole siden 1971.

Da højskolen planlagde den første festival i 2019, inviterede den de to landsdækkende foreninger Danske Seniorer og Faglige Seniorer til at være medarrangør.

I dag er Ældre Sagen Nykøbing F/Sydfalster også med som medarrangør.

Seniorfestivalens budget er lagt, så det lige løber rundt og med forventning til, at der deltager 2.500 festivalgæster hver dag.

Udover de 3 medarrangører Danske Seniorer, Faglige Seniorer og Ældre Sagen Nykøbing F./Sydfalster deltager ca. 50 frivillige seniorer på højskolen med at forberede festivalen, festivalpladsen og at afvikle festivalen i de 2 dage.

Billedresultat for faglige seniorer logo

Billedresultat for ældre sagen logo

Bøtøvej 2, 4873 Væggerløse

Mail: kontor@hsmarielyst.dk