Du får ikke pengene igen, hvis du melder afbud mindre end måned før kursusstart

Det kan desværre ske, at du bliver nødt til at afbestille dit ophold hos os.

Derfor anbefaler vi, at du tjekker, om du i forvejen har en afbestillingsforsikring og om den dækker et højskoleophold ved afbud.

Har du ikke det, vil vi anbefale, at du tegner en afbestillingsforsikring hos dit normale forsikringsselskab eller via Europæiske Rejseforsikring. Du skal være opmærksom på, at IKKE alle afbestillingsforsikringer dækker højskoleophold, så husk at læse det med småt eller spørge grundigt ind til det hos forsikringsselskabet.

De hårde realiteter er,  at melder du afbud mindre end 1 måned før kursusstart yder vi ingen refusion, hverken depositum eller det samlede beløb.

Men melder du afbud mere end 1 måned før kursusstart og har betalt hele kursusprisen, får du 80% tilbage. Har du kun betalt depositum ydes ingen refusion.

For vores to kurser i 2024 med rejser (hold 5A og hold 9A) gælder, at fristen for 80% refusion er 2 måneder før kursusstart. Ved afbud under 2 måneder før kursusstart ydes ingen refusion på disse to kurser.

Her kan du bestille en afbestillingsforsikring hos Europæiske Rejseforsikring

Hos Europæiske Rejseforsikring er reglen, at en afbestillingsforsikring skal være tegnet senest 2 dage efter betaling af depositum (eller det fulde beløb, hvis du betaler det hele til en start) og minimum 3 dage før afrejse.

Bøtøvej 2

4873 Væggerløse