UDSOLGT: Skt. Patricks Day – irsk folkekøkken og koncert med Mary’s Men

15. marts kl. 18:00 - 21:30

DK75 – DK295

Vi byder på en lækker irsk-inspireret menu og skøn irsk musik med højskolens dygtige husorkester

ALT UDSOLGT

Højskolen er klar med endnu en skøn omgang irsk musik med skolens eget husorkester, Mary’s Men. Peter Søvad, Jan Borre, Simon Vikstrøm og Kåre Lind indtager scenen på Skt. Patricks Day med deres irske repertoire, og giver den alt, hvad den kan trække, mens baren sørger for et irsk udvalg på hylderne.

Spisning på højskolen inden koncerten

Inden koncerten byder vi på en to-retters menu med irish stew til hovedret. Spisningen foregår på højskolen i skolens spisestue kl. 18.00 og koncerten starter kl. 19.30. Dørene til Koncerthuset åbner kl. 19.00.

Billetter

Billetter til spisning og koncert koster 295 kr. (+ gebyr). Billetter til koncerten koster 125 kr. (+ gebyr). Er du medlem af Skolekredsen, får du koncertbilletten til 75 kr. (+ gebyr). Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

15. marts
DK75 – DK295