Lars Hannibal: I musikkens tjeneste

12. marts kl. 19:30 - 21:00

DK50 – DK75
Ghita Nørby og Lars Hannibal

OBS. OBS. OBS. Ghita Nørby skulle være kommet med Lars Hannibal og deres Ord og Toner, men Ghita er desværre blevet forhindret. Lars Hannibal kommer i stedet med sit musikalske foredrag “I musikkens tjeneste”. Grundet ændringen er alle billetholdere tilbudt refundering for billetten. Vil man gerne høre Lars Hannibal, er prisen 75 kr. og 50 kr. for medlemmer af Skolekredsen. Har man allerede købt billet, får man differencen refunderet, når man kommer i aften.

Oplev Ghita Nørby og Lars Hannibal, når de besøger højskolen og byder på alt fra musik og højlæsning til en skøn samtale mellem to venner.

Skuespiller Ghita Nørby og guitarist Lars Hannibal har de sidste mange år rejst rundt i landet med fortællinger fra et langt og spændende liv i teatrets, filmens og musikkens tjeneste. Mød dem på højskolen, hvor de to kunstneres mangeårige venskab afspejles i samtalerne om livet, kunsten, alder, venskab, sygdom og hvad der ellers optager dem i showet Ord og toner.

Shitstorms og alderdom

De kommer også omkring de mange shitstorms Ghita har været ude i de senere år, det at blive ældre og selvfølgelig vil de også tale om Ghitas glorværdige karriere. Ind imellem samtalerne læser Ghita Nørby bl.a. højt af eventyr og fortolker skønne danske sange, mens Lars Hannibal spiller musik fra det kendte klassiske guitar-repertoire.

Billetter

Billetter koster 175 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til blot 100 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab.

OBS. Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

12. marts
DK50 – DK75