Operakoncert

19. marts kl. 19:30 - 21:00

DK75 – DK150
Collage af musikere til operakoncert

Kom med til en fortryllende operakoncert med sangerne Anna Carina Sundstedt, Piet Larsen og Morten Schønberg Sørensen samt pianist Ulrich Stærk.

Oplev en skøn omgang opera, når højskolen byder på operakoncert med nogle af landets dygtigste musikere inden for operaens verden. Operatenor og kursusleder Morten Schønberg Sørensen har i forbindelse med skolens operakursus inviteret et ensemble af dygtige musikere forbi.

Denne aften kan du forunden Morten på scenen opleve sopran Anna Carina Sundstedt, som i disse år er meget aktuel på Den fynske Opera, baryton Piet Larsen samt koncertpianist Ulrich Stærk, som tilhører den absolutte elite af akkompagnatører i Danmark. Sammen vil de spille nogle af de helt store mesterværker. Glæd dig til uddrag fra bl.a.:

• Mozarts Tryllefløjten
  • Gounods Faust
  • Verdis Traviata
  • Verdis Don Carlos

Billetter

Billetter koster 150 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til blot 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab.
Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

19. marts
DK75 – DK150