Søndagssalon med forfatter Xinxin Ren Gudbjörnsson

12/03/2023 kl. 14:00 - 16:00

DK75 – DK125
Portræt af Xinxin Ren Gudbjornsson

Mød forfatter og TV-vært Xinxin Ren Gudbjörnsson, når hun i forbindelse med sit refugiumophold på højskolen fortæller om sin passion.

Forfatter og TV-vært Xinxin Ren Gudbjörnsson er blandt andet kendt fra DR programmerne Tigermor og lektiekuren og Xinxin og de fortabte indvandrere.

Hun er cand. ling.merc. i kommunikation og har en master i teologi. Xinxin har skrevet tre bøger på dansk, en fagbog og to romaner: Find Motivationen – Den kommer ikke af sig selv, Den Knap så Unge mand og Risalderen. Derudover er hun fast klummeskribent på Politiken.

Hør om Xinxins liv i søndagssalonen

Xinxin er på refugieophold på højskolen og du kan møde hende i årets første Søndagssalon på højskolens lille scene i spisestuen. I søndagssalonen deltager hun i en samtale, hvor hun fortæller om sit liv og forfatterskab. Der bliver rig mulighed for dialog undervejs.

Kl. 14.00 serveres nybagte boller med pålæg, kaffe/te samt højskolens lækre hjemmelavede lagkage. Salonen starter kl. 14.30.

Bog & Ide i Nykøbing sørger for at levere en stak af Xinxins bogudgivelser, så der er mulighed for at købe dem og få dem signeret.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr inklusive kaffe/te, boller og kage. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Der er et begrænset antal billetter til dette arrangement, da det foregår i intime omgivelser i Spisestuen.

Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

12/03/2023
DK75 – DK125