Koncert med Aktiv Fritids Seniororkester

10/03/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK25 – DK50
Aktiv Fritids Seniororkester

Kom med til en skøn omgang glad musik, når Aktiv Fritids Seniororkester giver koncert på højskolen.

Seniororkesteret blev startet i 1999 med 9 medlemmer. Orkestret voksede sig dog hurtigt større og tæller nu 20 medlemmer. medlemmerne af orkester spiller hver især på et stort udvalg af instrumenter lige fra harmonika, violin og saxofon til trompet, bas, klaver, tværfløjte og trommer. Orkestrets motto er; “vi skal altid spille glad og levende musik” – så det gør de.

Orkesteret, der dirigeres af Palle Danielsen, spiller skøn musik, man kan synge med på samt swingmusik og evergreens. F.eks. numre som “Avenuen” og “Slentre gennem Regn”, men også “June Night” og et udvalg af de kendte melodier fra “My fair Lady”.

Billetter

Billetter koster 50 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 25 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.

VIGTIGT! Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.