AFLYST: Søndagssalon med forfatter Kåre Bluitgen

10/09/2023 kl. 14:00 - 16:00

DK75 – DK125

Kåre Bluitgen er desværre blevet syg og kan ikke deltage på søndag. Vi har refunderet billetterne til jer, der har købt dem – de kommer ind på den konto du betalte den fra.

Mød forfatter Kåre Bluitgen, når han i forbindelse med sit refugiumophold på højskolen fortæller om sit virke som forfatter.

Kåre Bluitgen er forfatter og har et hav af udgivelser bag sig  – især inden for børnelitteratur. Han skriver om virkeligheden og han tør skrive om politik og vold og undertrykkelse med hjertet og navns nævnelse.
“Der findes rigtige og forkerte meninger”, siger Kåre Bluitgen. Under flere længere ophold i Mellemamerika og Mexico, har han selv set ned i “underverdenen” og hvordan mennesker sulter og bliver behandlet umenneskeligt.

Mød Kåre i søndagssalonen

Kåre er på refugieophold på højskolen, og du kan møde ham i årets tredje Søndagssalon på skolens lille scene i spisestuen. I søndagssalonen deltager han i en samtale, hvor han fortæller om sit liv og forfatterliv. Der bliver rig mulighed for dialog undervejs.

Kl. 14.00 serveres nybagte boller med pålæg, kaffe/te samt højskolens lækre hjemmelavede lagkage. Salonen starter kl. 14.30.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr inklusive kaffe/te, boller og kage. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Der er et begrænset antal billetter til dette arrangement, da det foregår i intime omgivelser i Spisestuen.

Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

10/09/2023
DK75 – DK125