Afskedsreception for forstanderparret

21. marts kl. 15:00 - 17:00

Gratis

Kig forbi højskolen, og sig farvel til Jannie og Christian, når bestyrelsen holder afskedsreception for det afgående forstanderpar.

Christian Schou og Jannie Lehmann har stået i spidsen som forstanderpar for Højskolen Marielyst de seneste 7 1/2 år. Den 31. marts 2024 aftræder de fra stillingen. Det skal naturligvis markeres og i selvsamme anledning inviterer højskolens bestyrelse derfor til afskedsreception med alt, hvad dertil hører. Vi byder på varme drikke og kolde forfriskninger og lidt godt til ganen, mens der vil være musik og afskedstaler på scenen.

Receptionen foregår i Koncerthuset og alle er velkommen til at kigge forbi og ønske Jannie og Christian held og lykke fremover. Der er ingen tilmelding og det er gratis at deltage.

21. marts
Gratis