Koncert: Miriam Mandipira Kvartet

01/07/2021 kl. 19:30 - 21:00

DK100 – DK175

I samarbejde med “Jazz På Tværs” præsenterer vi årets store sommer jazz/blues/funk koncert!

Miriam Mandipira (vokal) – Kjeld Lauritsen (hammondorgel) – Per Gade (guitar) – Søren Frost (trommer)

Jazz på Tværs havde Miriam Mandipira Kvartet på programmet til sin åbningskoncert sidste år – og hvilket brag af en koncert. Den oplevelse, som mødet med disse fantastiske musikere gav os, vil vi gerne give vores gæster igen efter et magert musikalsk år. Det trænger vi til.

Koncerten bliver en lækkerbisken for elskere af både jazz og blues, med alt fra swingende jazz over smukke ballader til svedig blues og funkmusik. Alt udført på et højt professionelt niveau og med stor spilleglæde!!

I front er sangerinden Miriam Mandipira. Med rødder i Zimbabwe har hun de senere år været et kærkomment indslag på den danske jazz- og bluesscene. Inspireret af blandt andre Ella Fitzgerald og Aretha Franklin har hun sunget sig ind I de danske hjerter. Miriam Mandipira giver desuden prøver på populære sange fra sit elskede Afrika. Med Miriam Mandipira venter der en oplevelse på højde med de bedste internationale stjerner!

Med Miriam Mandipira og bandet venter der en oplevelse på højde med de bedste internationale stjerner!

Her kan du lytte til dem: KLIK HER.

Billetter fra 100,- kr. – 175.- + gebyr købes via foreningen “Jazz på Tværs” HER

Børn under 12 år kommer gratis ind.

Medbring stol/tæppe at sidde på i parken. Drikkevarer må ikke medbringes, men kan købes på højskolen.

01/07/2021
DK100 – DK175