Koncert med Marys Men med irsk folkemusik

28/07/2021 kl. 20:00 - 21:30

DKK75

Marys Men består af Jan Borre på guitar, Kåre Lind på fløjte, Simon Vikstrøm på violin og Peter Søvad på kontrabas. Orkestret er kendt og elsket af alle højskolens kursister for ikke mindst deres formidable evne til at give den irske folkemusik liv og klang, så man føler sig hensat til den grønne ø. Koncerten er dedikeret til deres irske repertoire og under mottoet ”Keep calm and pretend to be irish” spiller de elskede sange som blandt andre Molly Malone, The Lark in the Morning, The Wild Rover og Whiskey in the Jar.

Koncerten foregår udendørs i højskolens park og der sættes kun 500 billetter til salg i overensstemmelse med corona-restriktionerne.

Publikum skal sidde ned under koncerten og selv medbringe enten stol eller et tæppe at sidde på. Tag en paraply eller regnslag med i tilfælde af dårligt vejr.

Drikkevarer må ikke medbringes, men kan købes.

Billetter til 75,- kr. (+ gebyr) købes via KØB-knappen herunder:

28/07/2021
DKK75