Koncert med vokalensemblet Voci Fluenti

28/09/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK50 – DK75
Koret Voci Fluenti

Nyd en skøn koncert med vokalensemblet Voci Fluenti, når det lokale kor giver koncert på højskolen.

Voci Fluenti er et vokalensemble bestående af blot 10 sangere, der oftest synger 6-8-stemmigt. Koret, der holder til i Sakskøbing Kirke, blev dannet i 2009 og har siden sunget et væld af koncerter, fortrinsvis på Lolland og Falster.

Vandt guld og sølv

Ensemblet har flere gange været til internationale korkonkurrencer i udlandet, senest i den tyske by Magdeburg i oktober 2022, hvor det blev til sølv i kirkemusik og guld i kategorien vokalensembler.

Til aftenens koncert synger Voci Fluenti et blandet program med alt fra engelsk renæssance over norsk folkemusik og nye klassikere til Real Group og Coldplay. Sangene introduceres af ensemblet med sædvanlig viden og humor.

Billetter

Billetter til arrangementet koster 75 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 50 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
VIGTIGT. Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

28/09/2023
DK50 – DK75