Folkekøkken & Foredrag: Kristina ”Mulle” Kristiansen

25/09/2023 kl. 18:00 - 21:30

DK150 – DK300
Portræt af Kristina Mulle Kristiansen

Hele Nykøbings håndboldspiller nr. 1, bedst kendt som Mulle, fortæller om sin hæsblæsende karriere på håndboldbanen.

Siger man kvindehåndbold, kommer man ikke udenom Mulle. Kristina ”Mulle” Kristiansen er med sit karakteristiske lyse hår, solbrune hud og mange tatoveringer et kendt og etableret navn i håndboldverdenen.

Hun har begejstret tilskuer i årevis og har siden 2016 været en fast del af Nykøbing F Håndboldklub, NFH, som så sent som i foråret spillede bronzekamp i Final 4 i kvindeligaen.

Over 150 kampe i landsholdstrøjen

I NFH er hun et yndet forbillede for alle ungdomsspillere – ikke mindst LykkeLigas spillere, som forguder hende og som hun altid tager sig tid til. På det danske håndboldlandshold har hun deltaget i slutrunder ved både EM og VM, og spillet over 150 landskampe i den rød-hvide trøje.

Privat danner Mulle par med Louise Vejsager, som hun venter barn nummer to med til efteråret. Hør hende fortælle om sin spændende karriere og alle højdepunkterne, når hun lægger vejen forbi Koncerthuset.

Foredraget er arrangeret i samarbejde med LOF Lolland Falster.

Inden foredraget byder højskolen på folkekøkken.

Billetter

Køber du billet til Folkekøkken & Foredrag er der spisning kl. 18.00 og foredrag på højskolen kl. 19.30. Billetter til både spisning og foredrag koster 300 kr. (+ gebyr). Deadline for billetkøb med spisning er kl. 12.00 på dagen. Vær opmærksom på, at spisningen foregår i bedste folkekøkkenstil, hvor man sidder til bords med andre.

Billetter til foredraget koster 150 kr. (+ gebyr). Er der resterende billetter, sælges de ved indgangen til Koncerthuset fra kl. 19.00.

25/09/2023
DK150 – DK300