Koncert med Iben Rommes Hammondproject

21/11/2023 kl. 19:30 - 21:00

DK50 – DK100

Oplev en skøn koncert, når Iben Rommes Hammondproject bl.a. byder på letfordøjelig jazz på højskolen.

Repertoiret er let fordøjeligt jazz, inspireret af bl.a. Ella Fitzgerald og Sarah Vaughan og består overvejende af standarts fra den store amerikanske sangbog blandet med egne kompositioner og danske sange, når Iben Rommes Hammondproject lægger vejen forbi.

Iben som til daglig er organist i Sværdborg og Lundby Kirker, korleder og underviser i sang og klaverspil, er uddannet med sang som speciale ved det rytmiske konservatorium i Århus. Hun har en passion for ”storytelling”, hvilket er blevet hendes personlige udtryk i jazzen, hvor hendes stemme understøttes af et funky sumpet B3 Hammond i en sejt swingende klassisk orgeltrio med guitar og trommer.

Danni og Casper, som underviser på Guldborgsund Musikskole, er kendt i mange musikalske sammenhænge og har studeret musik i henholdsvis Berkeley i Boston og Rytmisk musik konservatorium i København.

Dan har dyrket Hammond-spil siden starten af 70’erne og hans store passion er jazz på Hammond B3 med Jimmy Smith og Shirley Scott som forbillede.

Iben Rommes Hammondproject

Iben Romme sang
Casper Gyldensøe  guitar
Danni Holm Jensen trommer
Dan Romme på Hammond B3

Billetter

Billetter koster 100 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til blot 50 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab.
OBS. Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

21/11/2023
DK50 – DK100