Koncert med Aktiv Fritids Seniororkester

22/11/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK50
Aktiv Fritids Seniororkester

Aktiv Fritids Seniororkester spiller publikumsvenlig musik – og inviterer til fællessagn undervejs.

Aktiv Fritids Seniororkester blev stiftet helt tilbage i 1999. Det er stadig Palle Danielsen, der er orkesterets dirigent og arrangør. Orkestret har i årenes løb medvirket ved mange forskellige arrangementer. Der lægges altid vægt på publikumsvenlig musik, som de fleste vil kunne nikke genkendende til.

Orkestret har altid været præget af en høj grad af kvalitet – og spilleglæden er stor. Programmet består af evergreens, swingmusik, sydamerikanske rytmer med mere – samt de danske “syng-med-numre”.

De op mod 20 musikere i den faste besætning spiller på diverse instrumenter som for eksempel violiner, harmonikaer, saxofoner, trompeter, basuner – samt en rytmegruppe.

Entréen på 50,- betales ved indgangen – døren åbner kl. 19.00.

Koncerten varer 1 time.

22/11/2023