Koncert med Det Voxne Kammerkor

04/05/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK50 – DK75
Det Voxne Kammerkor

I anledning af Kaj Munks 125 års fødselsdag synger Det Voxne Kammerkor udelukkende tekster skrevet af Kaj Munk til denne særlige koncert.

Kaj Munk har skrevet tekster til skuespil, digte, sange og salmer, og masser af artikler og digte til aviser. Mange kender måske kun ”Den blå anemone” og ”Du ved det nok mit hjerte”, men Kaj Munk har skrevet utallige sang – og salmetekster. Korets dirigent Lena Maaløe har sammensat et bredt favnende program af Kaj Munks skønne og sigende tekster forenet med gode kompositioner, smukt fremført af de dygtige korsangere.

Hvert nummer vil blive introduceret, hvilket giver en god forståelse af teksterne og et nuanceret billede af digterpræsten Kaj Munk.

Om koret

Det Voxne Kammerkor blev oprettet i 2017 og består af 8 velsyngende medlemmer, samt dirigenten Lena Maaløe. Alle i koret er bosiddende på Lolland og Falster.

Billetter

Billetter til arrangementet koster 75 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 50 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
VIGTIGT. Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

04/05/2023
DK50 – DK75