Julekoncert med Vokalkvartetten FirPressen

21/12/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK40 – DK75
Koncert med Firpressen aflyst

OBS! Koncerten er desværre aflyst grundet vejret.
Kom med til en skøn julekoncert, når de dygtige korsangere fra Vokalkvartetten Firpressen synger julen ind på Højskolen Marielyst.

Vokalkvartetten FirPressens julekoncert er en frodig blanding af julemusik fra nær og fjern, fortid og nutid, ukendte og klassiske kendte danske julesange. Det er musik der spænder fra det velkendte og elskede til det nye og overraskende, fra det seriøse til det muntre og sprælske. Og selvfølgelig er der også plads til fællessang, så alle kan få rørt stemme og lunger.

Billetter

Billetter koster 75 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 40 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

21/12/2023
DK40 – DK75