Julegospelkoncert med Soul Invitation

15/12/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK40 – DK75

Kom og hør dejlige stemningsfulde julemelodier med gospelkoret Soul Invitation

Gospelkoret Soul Invitation holder til i Lindeskovkirken i Nykøbing F. Koret består pt. af ca. 81 korsangere i aldersgruppen fra 20 – 80 år som er fordelt på tre stemmegrupper – koret synger bl.a. stemningsfulde hillsongs, kendte traditionels og syng-med gospelsange ledet af dirigent og pianist Stefan Ægidius. Soul Invitation er et kor med masser af sangglæde, et godt sammenhold og dygtige solister.

Denne aften kommer Soul Invitation Gospel og afholder stor julekoncert i højskolens koncerthus med en blanding af traditionelle gospelsange og kendte julesange. De sørger for at sprede noget god julestemning og der vil også være mulighed for at synge lidt med på noget af repertoiret.

Der lægges vægt på en opmuntrende, hyggelig og sprudlende aften med god stemning og musikalsk kvalitet.

Billetter

Billetter til arrangementet koster 75 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 40 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
VIGTIGT. Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

15/12/2023
DK40 – DK75