Jens Peter Hansens Wienerorkester

17/10/2019 kl. 19:30 - 21:00

DK100

Koncertaften med orkestermusik!

Wienerorkestret, under ledelse af kapelmester Jens Peter Hansen startede i 2014. Orkestret tæller i dag ca. 14 faste medlemmer. Flygel v. kapelmesteren, violiner, blokfløjte, mandoliner, harmonikaer og kontrabas.

Konceptet er udtog af kendte Wienermelodier af Strauss, Léhar, Schubert, Kalman, Suppé og andre. Hertil kommer forskellige evergreens og folkemusik melodier.

En andet af orkestrets prioriteter er at promovere nye talenter, der er på vej frem. Derfor præsenterer de altid sådanne i forbindelse med deres koncerter. Dette vil også være tilfældet, når Wienerorkesteret gæster højskolen.

De giver fortrinsvis kirke koncerter i det Sydsjællandske område, forår, efterår og nytår samt på forskellige institutioner. Derfor er vi glade for, at de nu besøger Falster og vil fylde koncerthuset med orkestermusik.

Billetter købes via KØB-knappen her eller ved døren fra kl. 19.00, hvis der er flere ledige pladser.

17/10/2019
DK100