Folkekøkken og foredrag: Julie Berthelsen

14/10/2019 kl. 18:30 - 21:30

DKK100 – DKK175

Musik var aldrig en del af planen for Julie Berthelsen.

Vigtigst for Julie var fra barnsben altid hendes skolegang og at få en uddannelse. Det var også den holdning hun fik med hjemmefra. Sang og musik var bare en hobby ligesom andre fritidsinteresser, som hendes forældre støttede op om, men det var aldrig meningen, at hun skulle have en professionel karriere indenfor musikken. Alligevel indhentede musikken af uransaglige grunde altid Julie. I foredraget fører hun publikum tilbage til sine tidligste minder med musik og sang fra Grønland og videre fra barndommen til hendes ungdom, hvor musik og sang rigtig begynder at tage form. Det er også i de år, at Julie finder ud af, at hun har et særligt talent for at synge, og at hun kan lide det.  Senere i livet skulle hun tage et konkret valg – var det musikken eller en uddannelse? Julie fortæller om, hvad det er der former hendes beslutning om at satse på musikken, og om hvad den beslutning har gjort for hendes liv og karriere i dag, og de mennesker hun arbejder sammen med i musikbranchen.

Arrangeret i samarbejde med LOF LollandFalster. Billetter købes via højskolens hjemmeside og kontor.

Til foredraget kl. 19.30 kan billet også købes ved indgangen fra kl. 19.00.

Folkekøkken og Foredrag kl. 18.30: 175,- kr. (skal købes senest fredag d. 11. oktober)

Foredrag kl. 19.30: 100,- kr.

Køb billetter via KØB-knappen her:

14/10/2019
DKK100 – DKK175