Gospelkoncert med Gospelkoret Old Stars

22/04/2022 kl. 19:30 - 20:30

DK50

Gospelkoret Old Stars

Alle skal være over 60 år for at være med, og koret er et amatørkor. Vi lægger dog vægt på at være så gode, at koret kan levere gode koncertoplevelser, samtidig med at det sociale samvær er vigtigt. Koret holder koncerter i kirker og har også flere gange optrådt til Gospelfestival i Tivoli. Endelig har koret haft en skøn tur til Kreta hvor vi gav en velgørenhedskoncert i et stort amfiteater. Old Stars tæller 60 – 70 sangere og repertoiret  spænder fra Old School Gospel til mere moderne ballader.

Vi er altså en flok glade pensionister, der elsker at synge og vi bliver altid i godt humør af at synge gospel. Hele ideen med at synge gospel er fra grunden, at alle skal kunne synge med, og det er altid en stor glæde at have et publikum, som kan og vil synge med. Se gerne mere om koret og dets aktiviteter på www.oldstars.nu.

Billetter koster 50,- kr. og købes ved indgangen fra kl. 19.00.

22/04/2022
DK50