Søndagssalon med komponist og dirigent Emil Ritter

10. marts kl. 14:00 - 16:00

DK75 – DK125

Mød komponist og dirigent Emil Ritter, når han i forbindelse med sit refugiumophold på højskolen fortæller om sin passion.

Emil Ritter har siden 2015 været dirigent for Det Danske Drengekor, hvor han også fungerer som arrangør og komponist. Han er uddannet sanger fra DKDM og har sideløbende med sin dirigentkarriere, sunget i en lang række kor og ensembler, bl.a. DR vokalensemblet, Holmens Kantori, og Holmens Herrekvartet.

Emil er i disse dage på et to ugers refugieophold på højskolen. Du kan møde ham i søndagssalonen på højskolens lille scene i spisestuen. Her deltager han i en samtale med Peter Søvad, hvor han fortæller om sit liv og tilværelsen som kunstner. Der bliver rig mulighed for dialog undervejs.

Kl. 14.00 serveres nybagte boller med pålæg, kaffe/te samt højskolens lækre hjemmelavede lagkage. Selve salonen starter kl. 14.30.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr inklusive kaffe/te, boller og kage. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Husk at indtaste dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke. Der er et begrænset antal billetter til dette arrangement, da det foregår i intime omgivelser i spisestuen.

10. marts
DK75 – DK125