Som noget nyt får du nu også rabat på højskolens egne åbne arrangementer, når du melder dig ind i skolekredsen.

Besøger du højskolen flere gange årligt? Deltager du i kurser? Eller måske bare i de åbne arrangementer som koncerter og foredrag? Uanset hvordan du benytter højskolen, så er det en god idé at melde dig ind i skolekredsen. Udover at støtte op om højskolen, får du som medlem bl.a. rabat på et kursus. Som noget nyt i år er der også rabat at hente på højskolens egne åbne arrangementer.

Hvordan bliver jeg medlem?

Det koster 200 kr. om året at være medlem af skolekredsen. For at du kan benytte dig af alle fordelene i 2023, skal du have betalt dit kontingent INDEN den 1. februar 2023. Du kan blandt andet melde dig ind online eller ved at kontakte højskolens kontor.

Læs mere om fordelene og meld dig ind i skolekredsen HER

Oversigt over kommende arrangementer med rabat

Vi opdaterer løbende listen over de arrangementer, som du som skolekredsmedlem kan få rabat på.

Se oversigten og køb billetter HER