Søndagssalon med filminstruktør mm. Mikkel Stolt

19/11/2023 kl. 14:00 - 16:00

DK75 – DK125
Portræt af Mikkel Stolt

Mød filminstruktør og forfatter Mikkel Stolt, når han i forbindelse med sit refugiumophold på højskolen fortæller om sin passion.

Mikkel Stolt blev cand.phil. i filmvidenskab fra Københavns Universitet i 1993, og var samme år med til at stifte Fenris Film & Multimedia, som han indtil 30. april 2021 drev og ejede sammen med Jeppe Raasthøj.

Han instruerer personlige og “kreative” dokumentarfilm samt andre video- og AV-produkter til museer og udstillinger, information og undervisning. Derudover skriver han bøger og har siden marts 2021 været “fast gæsteskribent” hos internetmagasinet POV International med en efterhånden ret lang række essays og anmeldelser af musik, film, streaming – og katte.

www.mikkelstolt.dk kan du se og læse om alt det, Mikkel har produceret og deltaget i.

Sjette og sidste gæst i søndagssalonen

Mikkel er på refugieophold på højskolen og du kan møde ham i årets sjette og sidste Søndagssalon på højskolens lille scene i spisestuen.

I søndagssalonen deltager han i en samtale, hvor han fortæller om sit liv og kunstnerliv. Der bliver rig mulighed for dialog undervejs.

Kl. 14.00 serveres nybagte boller med pålæg, kaffe/te samt højskolens lækre hjemmelavede lagkage. Salonen starter kl. 14.30.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr inklusive kaffe/te, boller og kage. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Der er et begrænset antal billetter til dette arrangement, da det foregår i intime omgivelser i Spisestuen.

Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

19/11/2023
DK75 – DK125