Søndagssalon med billedkunstner Karin Lykke Groth

29/10/2023 kl. 14:00 - 16:00

DK75 – DK125
Portræt af Karin Lykke Groth

Mød billedkunstner Karin Lykke Groth, når hun i forbindelse med sit refugiumophold på højskolen fortæller om sin passion for kunst.

Karin Lykke Groth (født 1967) er billedkunstner med akvarel som foretrukken udtryksform. Flere af Karins akvareller er 1 x 1,5 meter og større – hvilket er utraditionelt, udfordrende og krævende!

Hendes baggrund er fra Kunstakademiet i København 1986 – 1994, efterfølgende med undervisning i moderne akvarelteknik på Gerlesborgsskolan i Sverige ved Arne Isacsson, Lars Holm, Anders Wallin, Morten Paulsen og Hasse Karlsson.

Karin står for femte Søndagssalon

Hun er på refugieophold på højskolen, hvor du kan møde hende i årets femte Søndagssalon på højskolens lille scene i spisestuen. I søndagssalonen deltager hun i en samtale, hvor hun fortæller om sit liv og kunstnerliv. Der bliver rig mulighed for dialog undervejs.

Kl. 14.00 serveres nybagte boller med pålæg, kaffe/te samt højskolens lækre hjemmelavede lagkage. Salonen starter kl. 14.30.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr inklusive kaffe/te, boller og kage. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Der er et begrænset antal billetter til dette arrangement, da det foregår i intime omgivelser i Spisestuen.

Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

29/10/2023
DK75 – DK125