Skt. Patricks Day – irsk koncert med Mary’s Men

17/03/2023 kl. 19:30 - 21:30

DK50 – DK250

Vi fejrer den irske nationaldag Skt. Patricks Day med en skøn, irsk koncert med højskolens populære og dygtige husorkester, Mary’s Men.

Vær med til en stemningsfuld aften på højskolen, når vores husorkester giver den gas med irsk folkemusik. I løbet af aftenen kan du forsyne dig med drikkevarer i foyerbaren, der i anledningen får et irsk islæt.

Irsk folkemusik og musikalsk spas

Højskolens husorkester lægger an til en festlig aften med en koncert i to dele og masser af god irsk folkemusik og musikalsk spas. Orkesteret består som altid af Simon Vikstrøm på violin, Jan Borre på violin og guitar mv. samt sang, Kåre Lind på blokfløjte og Peter Søvad på kontrabas og sang.

Inden koncerten byder Marielyst Bistro & Bar på en lækker omgang Shepard’s pie lavet på lokalt lammekød.

Billetter med og uden irsk middag

Middag kl. 18.00 på Marielyst Bistro & Bar og koncert kl. 19.30 i højskolens koncerthus: 250 kr. + gebyr.
Koncert på højskolen: 100 kr. + gebyr.

Er du medlem af Skolekredsen, får du middag og koncert til 200 kr. + gebyr og koncerten alene til 50 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.

VIGTIGT! Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

17/03/2023
DK50 – DK250