Koncert med Sakskøbing Mandskor

16/03/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK25 – DK50

Kom med til en livsbekræftende koncert, når vi får besøg af Sakskøbing Mandskor – en samling glade sangentusiaster der har beriget Lolland, Falster og Sydsjælland med deres livsglade optræden siden 2007.

Koret blev oprettet af Ole Michelsen (manden med Bogarthattene) og Claus Meyer (kendt fra utallige TV programmer) under devisen; “Jo værre, jo bedre”. Siden er sloganet ændret til; “Hvis du har lyst? Så gør det”. Og det er det de gør onsdag efter onsdag.

Billetter

Billetter koster 50 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 25 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.

VIGTIGT! Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

16/03/2023
DK25 – DK50