Seniorfestivalen 2023

26/07/2023 kl. 10:00 - 27/07/2023 kl. 22:00

Stemningsbillede fra Seniorfestivalen 2023

Kom med til en helt unik oplevelse, når vi afholder Seniorfestivalen 2023 i højskolens park. Programlægningen er allerede i fuld gang! På musikprogrammet (pr. september 2022) kan vi allerede nu nævne:

• Tamra Rosanes Duo
  • Micheal Carøe og Guldholdet
  • Dissing, Las & Cross (spændende ny konstellation med Billy Cross)
  • Ester Brohus & Knud Møller
  • Gry med Melodi Grand Prix show
  • Tom Nagel Rasmussen (søn af Halfdan Rasmussen)

Du kan følge med i den løbende planlægning på Seniorfestivalens hjemmeside her

Tætpakket program på fire scener

Programmet bliver tætpakket med koncerter, talks, musikalske foredrag, debatter og dans du kan deltage i, og i parken er områder, hvor du kan hvile øre og ben. På festivalpladsen er der 4 scener/telte, udstillere, madboder samt et vist antal bænke og siddepladser ved scenerne samt spisepladser omkring højskolens sø. Derudover er der også koncerter, talks og foredrag i højskolens koncerthus.

Praktisk info

Husk at medbring festivalstol eller tæppe til at sidde på og husk nu: Man kan ikke “spærre” plads med sin stol foran scenerne. Det er heller ikke tilladt at medbringe hunde (kun certificerede servicehunde) Parken åbner kl. 9.00 begge dage.

Billetter

Du kan købe din billet til Seniorfestivalen fra 1. oktober 2022. Køber du din billet senest 31. december, får du 20 procent i rabat på 2-dages billetten og slipper med 590 kr. + gebyr. Fra 1. januar 2023 koster 2-dages billetter 740 kr. + gebyr. 1-dags billetter koster 450 kr. + gebyr. Køb din billet her (når salget åbner lørdag den 1. oktober kl. 10.00) Seniorfestivalen 2023 er arrangeret i samarbejde med Danske Seniorer og Faglige Seniorer.

Start:
26/07/2023 kl. 10:00