Peter Qvortrup Geisling “Naturen på recept”

09/09/2019 kl. 19:30 - 21:00

DK100

Hvad sker der i din hjerne, når du står i en grøn bøgeskov? Og hvorfor er det vigtigt, at børn får masser af Vitamin N?

TV-lægen Peter Qvortrup Geisling har samlet den seneste forskning om sammenhængen mellem natur og sundhed. Du får gode råd til, hvordan du holder sindet sundt med naturen som veldokumenteret medicin mod eksempelvis stress og tristhed.

”Humor skal jo også være sundt, så jeg har også nogle helt særlige historier med fra tv-konsultationen”, fortæller tv-lægen.

Peter fortæller en meget personlig historie om den natur, han selv fik plantet dybt i sig i barndommen i Nordjylland. Den natur, han forsøger at give videre til sin egen datter. Og du får også hans vildeste naturoplevelse og det bedste brev, han nogensinde har fået.

Arrangeret i samarbejde med Fora Fritid.

Billetter købes via KØB-knappen her eller ved døren, hvis der er flere ledige pladser.

09/09/2019
DK100