Koncert med Sydfalsterkoret

18/05/2023 kl. 19:30 - 20:30

DK25 – DK50
Gruppefoto af Sydfalsterkoret

Nyd en dejlig koncert med Sydfalsterkoret, når de giver koncert i højskolens koncerthus.

Sydfalsterkoret har eksisteret i mere end 25 år. Alle korets 26 medlemmer er meget trofaste. Adskillige har været med lige fra korets start, mens mange er kommet til i løbet af årene. Koret har jævnligt optrådt på højskolen og det er altid en fornøjelse, når de giver koncert hos os.

Nye og gamle sange på dansk og engelsk

Til denne koncert fremfører koret et blandet program, bestående af både gamle og nye sange på både dansk og engelsk. Du kommer bl.a. til at høre ”Jeg ser de bøgelyse øer”, Benny Andersens “Hilsen til forårssolen” og Tove Ditlevsens “Så tag mit hjerte” , som nogen måske har hørt pigekoret synge.

Et par af Børge og Arvid Müllers sange, som alle kender, har også sneget sig ind i repertoiret samt et par musicalsange: ”Over the Rainbow” og fra Sound of Music. ”Climb ev´ry Mountain”.
Endelig vil koret synge et potpourri over “Sommer i Tyrol”.

Korlederen Lena Maaløe vil tillige stå for et par fællessange i løbet af koncerten.

Billetter

Billetter til arrangementet koster 50 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 25 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
VIGTIGT. Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

18/05/2023
DK25 – DK50