Koncert med Pernille Højmark og Det Kompetente Orkester

29/07/2021 kl. 20:00 - 21:30

DKK125

Pernille Højmark er kendt som skuespiller på både teater, tv og film – og for sin sideløbende karriere som sanger. I mange år turnerede hun landet tyndt med orkestret Sweethearts, hvor hun gav nyt liv til gamle dansktopklassikere fra 70’erne. I 2019 tog hun springet og debuterede med egne sange på albummet: PORTRÆT. Sange om op og nedture, skilsmisse, forelskelse og druk. Sange om at stå ved sig selv og acceptere at ha’ fis i kasketten.

Til koncerten i højskolens park har hun Det kompetente Orkester med sig. Det er et orkester, som er hvad navnet udtrykker: 5 kompetente musikere, der på bedste vis sætter strøm til Pernilles repertoire af både egne sange og de bedste af de elskede dansktopklassikere.

Det bliver en aften, hvor det bliver svært at sidde stille, selv om det er er et krav ved sådanne koncerter med de nuværende corona-restriktioner at publikum sidder ned.

Publikum skal selv medbringe en stol eller et tæppe at sidde på.

Drikkevarer må ikke medbringes, men kan købes.

Der er kun 500 billetter til salg.

Billetter til 125,- kr. (+ gebyr) købes via KØB-knappen herunder:

29/07/2021
DKK125