Koncert med Mary’s Men – irsk folkemusik

19/11/2022 kl. 19:30 - 21:00

DK100

Koncert med højskolens husorkester på “irsk”

Mary’s Men består af Jan Borre på guitar, Kåre Lind på fløjte, Simon Vikstrøm på violin og Peter Søvad på kontrabas.

Orkestret er kendt og elsket af alle højskolens kursister og gæster på Seniorfestivalen for ikke mindst deres formidable evne til at give den irske folkemusik liv og klang, så man føler sig hensat til den grønne ø. Koncerten er dedikeret til deres irske repertoire og under mottoet ”Keep calm and pretend to be irish” spiller de elskede sange som blandt andre Molly Malone, The Lark in the Morning, The Wild Rover og Whiskey in the Jar.

Koncerten er i 2 dele.

Billetter koster 100,- (+ gebyr) og købes via KØB-knappen her:

Partoutbillet til 9 koncerter

Det er også muligt at købe en partoutbillet til et udvalg af vores koncerter i forbindelse med vores kursus “Musik på Marielyst” i perioden 13. november til 24. november – så får du hele ni koncerter på højskolen for blot 300 kr. + gebyr.

LÆS MERE OG KØB PARTOUTBILLET

19/11/2022