Koncert med Kim Sagild & Dansk Amerikansk Musikklub

20/10/2022 kl. 19:30 - 21:30

DK100
Koncert med Kim Sagild & Dansk Amerikansk Musikklub til Seniorfestivalen 2022

Oplev Kim Sagild & Dansk Amerikansk Musikklub, når de spiller amerikansk jazz, soul og blues.

Den erfarne musiker, producer og komponist, Kim Sagild har med sine amerikanske rødder altid haft en drøm om at spille amerikansk musik fra sin barndom. Kan du din musikhistorie noget længere tilbage kender du sikkert også Kim Sagild fra bands som Buki Yamaz, Kasper Windings Kick, og produktion af Nanna, Sanne, Thomas Helmig, Afrika-sangen m.m.

Sammen med den talentfulde Cecilie Rowedder på vokal og den rutinerede Janus Bechmann på guitar og kor, fører den spændende og fantastiske akustiske trio Dansk Amerikansk Musikklub dig sikkert igennem den amerikanske sangskat helt tilbage fra 1920ernes Louis Armstrong og Ray Charles over Muddy Waters, Aretha Franklin og Marvin Gaye frem til nutidens Tracy Chapman og Blackstreet.

Spillede til Seniorfestivalen

Vi havde fornøjelsen af Kim Sagild & Dansk Amerikansk Musikklub i sommers, da de spillede til Seniorfestivalen på Stor Scene. Var du ikke med, må du ikke snyde dig selv for denne udsøgte fornøjelse, og oplevede du gruppen på festivalen, ved du sikkert, at de er et genhør værdigt.

Billetter

Billetter til koncerten koster 100 kr. + gebyr og kan købes her