Koncert med J. Tex Duo

16. oktober kl. 19:30 - 21:00

DK50 – DK75
J. Tex Duo

Drøm dig hele vejen til USA, når J. Tex, der har rødder i Michigan, byder på autentisk, amerikansk countrymusik med duoen J. Tex Duo

Singer/Songwriter Jens Einer Sorensen, også kendt som J. Tex, er født i Detroit, Michigan og opvokset i Danmark. Han har spillet musik, siden han var seks år og hører til blandt de bedste i Danmark inden for genrerne Roots, Americana, Country og Folk.

J. Tex har en unik stemme og er en forrygende guitarist, mundharpespiller, violinist – indimellem finder han også banjoen frem. Han spiller både solo og med sit band The Volunteers, som har eksisteret i over 10 år og tilsammen har syv albums og mange singler bag sig. Vi skal opleve J. Tex Duo, som er en både supermusikalsk, men også intim oplevelse.

Billetter

Billetter til koncerten koster 75 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 50 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Husk at indtaste dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

16. oktober
DK50 – DK75