Koncert med Iben Romme Hammondprojekt

05/11/2020 kl. 19:30 - 21:30

DK125

Der er lagt op til en hyggelig og stemningsfyldt jazz-aften i Højskolens koncerthus.

OBS: Mundbind skal bæres overalt på højskolen undtagen, når man sidder ned.

Repertoiret er let fordøjeligt jazz, overvejende bestående af standarts fra den store amerikanske sangbog blandet med egne kompositioner og danske ting. Iben som til daglig er organist i Kettinge Kirke, korleder foruden at hun underviser i sang og klaverspil, er uddannet med sang som speciale ved det rytmiske konservatorium i Århus og har en passion for ”storytelling” hvilket er blevet hendes personlige udtryk i jazzen, hvor hendes stemme understøttes af et funky sumpet B3 Hammond foruden guitar og trommer. 3 øvrige medlemmer er godt forankret i musiklivet på Lolland-Falster og er tilknyttet Guldborgsund- og Lolland Musikskole.

Iben Rommes Hammondproject består af:

Iben Romme, sang
Casper Gyldensøe, guitar
Ole Steffen Jørgensen, trommer
Dan Romme, på Hammond B3

Koncerten er i 2 dele.

Billetter til 125,- kr. + gebyr købes via KØB-knappen herunder:

05/11/2020
DK125