Koncert med Helle Danum Jazz Trio

DK60 – DK80
Helle Danum Jazz Trio

Lækker iørefaldende jazz, swing, bossa og ballader med Helle Danum Jazz Trio

Oplev jazzsangerinde Helle Danum med sin smukke og varme jazzvokal, der drager lytteren ind i et vidunderligt jazzunivers af smukke toner og tekster der betyder noget, når hun sammen med jazzpianist Thomas Bornø og kontrabassist Jakob Roland giver koncert på højskolen.

Helle kan fortælle historien så man “ikke er i tvivl”, og hendes vokal har den helt rigtige autentiske lyd fra den gode gamle jazz tid. Denne aften har Helle den fantastiske jazzpianist Thomas Bornø med, Thomas spiller i mange forskellige musiske sammenhænge, primært jazz. Han har medvirket på diverse indspilninger, og derudover udgav han sit første soloalbum i 2009. Albummet blev i 2010 nomineret til Danish Music Award i kategorien Årets nye jazznavn.

Bassisten denne aften er Jacob Roland. Den eminente kontrabassist debuterede i 2020 med den anmelderroste plade Jakob Roland Late night special. Trioen spiller lækker ørehængende jazz, swing, bossa og ballader og egne kompositioner.

Billetter

Billetter koster 80 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 60 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Er du medlem af Skolekredsen, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

09/11/2023
DK60 – DK80