Nordic Singers erstatter De 3 Kongelige Sopraner

9. maj kl. 19:30 - 21:00

DK75 – DK125
Nordic Singers

OBS. Da sopran Pernille Bruun desværre har problemer med stemmen, bliver det ikke De 3 Kongelige Sopraner, men i stedet Nordic Singers, der kommer og giver koncert torsdag aften. Alle billetholdere er blevet kontaktet direkte.

Nordic Singers består af de fire professionelle operasangere fra det Kgl Teater, sopranerne Randi Gislason og Cecilia Hjortsberg, tenor Magnus Gislason og baryton Hans Lawaetz. Sammen med deres pianist Knud Rasmussen underholder de med et repertoire, som spænder lige fra den klassiske operas største tårepersere til ABBA og Queen.

Kvartetten elsker selvfølgelig at synge opera, og leverer passioneret og på højt niveau arier, duetter og ensembler fra kendte og elskede operaer, men de brænder også for at vise deres musikalske talenter inden for andre musikgenrer, med alt fra musical, operette, og selvfølgelig nordiske sange til pop/rock!

Glem alt om koncerter i gammeldags stil med trykte programmer, hvor publikum sidder pænt og stille – for her må der gerne grines, grædes og synges med! Programmet bliver præsenteret undervejs i let og underholdende stil.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Husk at indtaste dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

9. maj
DK75 – DK125